Sfora24.pl

Twoje internetowe okno na świat

Szukam pomocy speca od FB

Postautor: StaśPytalski » 03 mar 2016, 4:52

Witam serdecznie. Jestem programistą, który poszukuje do współpracy firmy, która specjlaizuje się w mediach społecznościowych. jak wiem jeśli chodzi o marketing Facebook jest jednym z obecnie najskuteczniejszych narzedzi reklamy i dlatego nalezy z tego korzystac jak najwczesniej. jesli ktos jest zainteresowany to prosze pisac tu lub prosze o kontakt prywatny. pozdrawiam programista
Awatar użytkownika
StaśPytalski

Postautor: Yrek » 03 mar 2016, 5:27

Tak masz racje ze w to idziesz. Założenie fanpage’a na FB to powinna być podstawa promocji właściwie każdego poważnego przedsiębiorstwa. mam wielki respekt dla osob ktore to ogarniaja bo wymaga to nei lada umiejetnosci i wyczucia do wieku targetowanych odbiorcow itd.
Awatar użytkownika
Yrek

Postautor: JanKosek » 03 mar 2016, 6:08

Wiesz co ja ostatnio korzystałem z usług firmy tego typu i byłem bardzo zadowolony. mieli jeden z najlepszych cennikow w moim miescie. nie wiem czy sa otwarci na wspolprace z innymi firmami na zasadzie wspoldzialania (bo rozumiem ze ty tez jako firma??) ale na pewno chetnie odpowiedza i ponegocjuja. Podaje ci tu adres ich stronu internetowej e-kjstudio.pl Wejdź i zobacz czy by ci odpowiadali. Pozdrawiam serdecznie
JanKosek

Postautor: Jubilerka » 03 mar 2016, 7:04

Słyszałam ostatnio ze reklamy na fejsbuku to będzie najpreżniej rozwijajcy sie kanal promocji i moze przebic nawet adwords na google w co osobiscie niewierze. ale kto wie wszystko sie moze wydarzyc przy takim dynamicznym rozwoju technologi a zwlaszcza IT mediowyc spolecznosciowych itd.
Jubilerka

Postautor: Defragmentator » 03 mar 2016, 7:22

Ja mam fan pejdź na fejsie i sam se go prowadze to nie jest trudne. Jak ktos nie ogarnai to mu moge pomoc
Awatar użytkownika
Defragmentator

Postautor: galaktyczny94 » 03 mar 2016, 9:18

Reklamy ads płatne też ogarniasz?
Awatar użytkownika
galaktyczny94